Viva-textil flyttar från bloggen.fi

Hej alla
Har nu bloggt på bloggen.fi  och ger helt enkelt upp den sidan
Hoppas att denna fungerar bättre
Här har J och jag lekt lite med att göra egna personliga servettringar till ny år.
Vi började med snygga knappar
 
Formade till av lera passligt stora hållare dit vi placerade knappen och en metallring
 
Smälte tenn hästskor sådana som man har till nyår och fyllde hålet med tennet
 
Ner i kallt vatten och pillade försiktigt bort servetthållaren. riktigt snyggt tycker jag :) 
hade lite för liten ring så mina servetter passade inte riktigt, men poängen ser ni ju här
 
 
Så hann jag med lite olika dukningar till nyår oxå
Som ni kanske förstår så är min favoritfärg blå
Silver och kristall är inte heller helt fel :D
 
Ljus och blingbling i överflöd tycker jag om 
 
Kram på er alla och hoppas ni vill följa min blogg
Viveca
 
 
 

Kommentera här: